السبت، 16 مايو 2009

بجو بروحي :)



قال جاني بعد يومين

قال قاني بعد يومين يبكيلي بدمع العين يشكي من حب جديد يحكي و أنا ناري تقيد

و سمعته و فكري شريد و سكت و قلبي شهيد

و أنا اللى كنت فاكرة إنه هاايشتكى من بعدي فجاءنى بقصة تانية ضيعت الحلم الوردي

و أنا اللى كنت فاكرة إنى وحدى اللى فى قلبه

أتارى واحدة تانية جت فى ثانية شغلت قلبه أوام

قال قاني بعد يومين يبكيلي بدمع العين يشكي من حب جديد يحكي و أنا ناري تقيد

و سمعته وفكري شريد و سكت و قلبي شهيد

ماعرفتش إيه أقول له

هرب كلامي مني

سيبته و مشيت لوحدي و الخطوة غصب عني

و كأني في دنيا تانية مذهولة و مش في وعي

لكن بعد اللي جاني قلت تاني منه للأيام

قال جاني بعد يومين يبكيلي بدمع العين يشكي من حب جديد يحكي و أنا ناري تقيد

و سمعته و فكري شريد و سكت وقلبي شهيد

شايفين الظلم يا ناس ده حلال دة و لا حرام

آه من جرح الإحساس دى آلامه أشد الآلام

أوصيك بالصبر يا قلبى دة غرامه طلع أوهام

**************************************

كنت مسافرة في الفترة اللي طافت و قاعدة أتعشى بمطعم لبناني , و يت مغنية أتغني كلا أغاني فيرووز و وايد كنت مستانسه و مستمتعه لأنه فيرووز تذكرني بأشياء حلوة :))

المهم فجأة أشوف المغنية تقرا ورقة ..أستوعبت أنه أحد طالب منها تغني أغنية

و كانت هذي الأغنية لسميرة سعيد " قال قاني بعد يومين "

عاد أنا الحين بعرف منو اللي طالب الأغنية لوووووووووووووول

فجأة أشوف الطاولة اللي جبالي فيها وحده حدها إندمجت بالأغنية و أتغني و أتمذرع بإيدها لووووووووول قلت بس هذي إهي

حالتها كسيفه خنت حيلي إكسرت خاطري

هناك تعليقان (2):

Bloggerista يقول...

لووول حدج بجو بروحج :P


مع انها مغبرة بس خوش أغنية

kAiKa-MGroMa يقول...

Hehehehe,welcome back

حدج داشه عرض

انا ما سمعتها بس من كلماتها

شكلها تنفع حق العرس الديمقراطي

P=.